siteiran siteiran .

siteiran

آیا آزمایش کرونا تنها برای بیماری تنفسی کرونا مناسب است؟

به واسطه اینکه کرونا ممکن است در ابتدا به خاطر علائم تنفسی مایعات خاصی را در انتهای حلق و بینی به وجود آورد، صددرصد بعد از مدتی حتی در ظاهر فرد نشانه ها و علائم کرونا بروز پیدا می کند و می تواند گوارش و کلیه را نیز تحت کنترل داشته باشد. به همین دلیل آزمایش پی سی آر را می توان بر روی نمونه های مدفوع، خون و ادرار  نیز انجام داد که در بسیاری از آزمایشگاه ها این روش مرسوم نیست. اما به هر حال آزمایش این چنینی تنها برای تشخیص بیماری تنفسی کرونا انجام نمی شود و اگر شما آزمایش را به صورت استاندارد بالا در نظر بگیرید، صددرصد هزینه آن نسبت به آزمایش خون مقداری بالاتر برای شما برآورد می شود که تشخیص و دقت بالاتری را نیز می توانید به صورت مطمن مدنظر داشته باشید. تست کرونا در منزل

آزمایش پی سی آر که نتیجه آن را شما باید با توجه به نظر پزشک مورد بررسی قرار دهید. این گونه است که در برخی از شرایط ممکن است از قسمت تنفسی به سمت گوارش بیماری در حال جریان باشد به همین دلیل نتیجه منفی این آزمایش را حتی پزشک باید تایید نماید. شما بعد از جواب قطعی می توانید نسبت به قرنطینه و بسیاری از موارد اینچنینی هرچه سریع تر اقدام نمایید. متأسفانه برخی از افراد شاید به خاطر قیمت و هزینه بالاتر این آزمایش از انجام آن خودداری نمایند. در صورتی که برخی از آزمایش ها پاسخ مناسب و قطعی را ارائه نمی دهد و بدین ترتیب است که شما باید همیشه کیفیت را ملاک هر کاری قرار دهید. چنانچه برای شما استاندارد آزمایش و جواب مطمئن آن مهم است، تست پی سی آر بهترین گزینه است که امروزه بسیار استفاده از این آزمایش رایج شده است.

تست کرونا در منزل نرسینو

تست پی سی آر
تست پی سی آر برای تشخیص ویروس کرونا انجام می پذیرد. با توجه به نمونه های دستگاه تنفسی همانند بزاق بینی و حلق می توان از تست پی سی آر با یک نتیجه روشن و دقیق استفاده نمود. انجام این تست به این دلیل که می تواند تشخیص به موقع و جواب دهی سریع تری نسبت به دیگر تست های کرونا داشته باشد، در بین دیگر تست های مخصوص به کرونا کاربرد بیشتری را به خود اختصاص داده است. متاسفانه این ویروس به راحتی در حال انتقال است. باید شما برای جلوگیری از آسیب بیشتر به بدن هر چه سریع تر آن را تشخیص داده و به درمان آن اقدام کنید. قرطینه بهترین و بدون دردسر ترین روشی است که می توانید انجام دهید. متاسفانه برخی از افراد به نکات بهداشتی توجهی ندارند و این چنین است که زمینه انتقال ویروس را بیشتر فراهم می کنند.

چه زمانی باید از تست پی سی آر استفاده کنیم؟
تست پی سی آر را شما معمولا زمانی که با سردرد و بدن درد، تنگی نفس و مهمتر از همه تب بالا رو به رو هستید باید انجام دهید. صددرصد این نوع تست می تواند برای شما یک تست ضروری با این اوصاف به حساب آید که از انتهای بینی و حلق عملیات آزمایش آن را آغاز می کنند؛ چرا که بعد از یک هفته که علائم خود را نشان می دهند، قسمت انتهای بینی و حلق می تواند برای نمونه گیری بسیار موثرتر باشد. زمانی که علائم گفته شده به صورت خفیف بروز پیدا می‌کند، اصولا بنابر توصیه پزشک شما می توانید از این تست استفاده کنید که معمولا افراد بالاتر از ۵۵ سال و یا آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی با بیماری های مختلف سیستم ایمنی بدن مواجه هستند، این تست برای آن ها ضروری به حساب می آید.

انجام تست پی سی آر را بهتر است افرادی که به بیماری های خاصی همچون دیابت، مشکلات قلبی عروقی، تنفسی، سرطان و فشار خون بالا مبتلاء هستند یک تست ضروری در نظر بگیرند. حتی نباید خانم های عزیز باردار نیز در زمان بروز علائم کرونا از انجام این تست غافل شوند و در صورت بروز علائم گفته شده این نوع تست یک تست ضروری محسوب می شود و معمولا کارمندان پر تلاشی که در قسمت مراقبت های پزشکی فعالیت می کنند و جزء افراد پرخطر به حساب می آیند، بهتر است انجام این تست را یک ضرورت در نظر بگیرند. به هر حال داروهای خاصی مانند کروتون که می تواند سیستم ایمنی بدن را تا حدودی سرکوب کند، باعث می شود تا مصرف‌کننده با وجود علائم کرونا از این تست به عنوان یک ضرورت کامل استفاده نماید. ویروس کرونا را جدی بگیرید؛ چرا که جدی نگرفتن آن عواقب سنگینی را برجا می گذارد.

آزمایش پی سی آر در منزل
دیر زمانیست که آزمایش پی سی آر در منزل با کمترین هزینه و در کمتر از 24 ساعت کاری ممکن است. دیگر نیازی نیست برای اطمینان از مثبت یا منفی بودن کرونا به آزمایشگاه مراجعه کنید. به این ترتیب هم انرژی شما هدر نمی رود و هم امکان انتقال ویروس به سایر افراد به صفر می رسد. از طرفی استفاده از این خدمات برای افراد ناتوان و کم توان نیز بسیار مفید خواهد بود.

در کدام شهرهای ایران آزمایش پی سی آر در منزل صورت می گیرد؟
در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان امکان آزمایش پی سی آر در منزل وجود دارد. قیمت آزمایش پی سی آر در منزل حدودا 389 هزار تومان است اما این رقم ممکن است از شهری به شهر دیگر اندکی متفاوت باشد. برای اطمینان از هزینه این تست پیشنهاد می کنیم قبل از درخواست قیمت آن را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.

نکاتی برای انجام تست کرونا در منزل
اگر قصد استفاده از خدمات آزمایش پی سی آر در منزل را دارید، شما باید قبل از اقدام نکات زیر را بدانید:

هدف از انجام تست تشخیص وجود ویروس کرونا در بدن است.
برای آمادگی قبل از آزمایش نباید تا چند ساعت قبل از تست قرقره کرده باشید.
نمونه از بزاق دهان و بینی شما گرفته می شود.
بعد از پرداخت آنلاین هزینه تا 24 ساعت کاری به منزل شما مراجعه خواهد شد.
بعد از پرداخت مبلغ تا 4 ساعت زمان هماهنگی شما برای آدرس دهی وجود دارد.
جواب تست شما تا 24 ساعت کاری آماده خواهد بود.
این نوع تست برای تمامی پروژه های داخلی و بین المللی قابل استفاده است.
مورد آخر به این معنی است که جواب آن در سطح جهانی مورد تایید بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست. اگر قصد خروج از کشور را دارید، این مورد را حتما با پشتیبانی هماهنگ کنید.

https://nursino.com/تست-کرونا-در-منزل/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۲:۳۵ توسط:علی جانب صفت موضوع: نظرات (0)